JAG ÄR BÄÄÄÄST

Märsta

Publicerad 2012-09-05 23:51:00 i Min vardag

Tjenatjena, slutade 13.30 idag så åkte komunalt hem, de tog sin lilla tid men whatever, sen åkte jag direkt till pappa knäppte en fanta och satte mig vid datan, kollade fb och spelade lite, sen vid 18.00 drog jag och träffade moa vid centrum och vi skulle köpa riesen men dom var slut, vilket var dåligt.. Så då drog vi till smedby chillade hos henne ett tag, efter det fick moa en idé, att vi kunde dra till märsta och träffa natasha och någon patrik eller vad fan han hette, minns inte namnet. Så var vi där halv 9 så först var de bara vi 5, sen typ 10 minuter senare kom de typ 20 st till, så aa, vi chillade snackade lite, (var lite blyg i början som vanligt) sen åkte vi hem 20 över 9 och var i väsby typ tio i, då blev jag och moa fett lyckliga för vi hitta 2 orökta cigg höhööhöh.. Kom precis hem har ätit mat men är inte sådär jätte mätt, ganska hungrig men orkar inte gå ner och göra iordning mat igeen så skiter i det, ska sova nu också. Men ni får ha det såå jätte bra herååå
 
fan vad snygg man var dårå? 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela