JAG ÄR BÄÄÄÄST

Hej

Publicerad 2013-01-18 00:04:47 i Min vardag

Förlåt för en väldigt väldigt dålig uppdatering, har varken haft tid eller ork till att blogga. Den här veckan har varit så kass, i måndags stannade jag hemma från skolan pågrund av dålig sömn, hade bara sovit 3 timmar eller något sånt. I tisdag gick jag iaf till skolan men kände att jag mådde dåligt ändå, men var ändå kvar i skolan. I onsdags blev jag dålig, vettefan av vad men de slutade inte bra.. Slutade att jag låg hemmaliggande pågrund av magsjuka, var även hemma idag och tror jag stanna hemma imorn också eftersom att man inte vill smitta någon. får väll se hur jag mår imorn. Mår väldigt dåligt just nu, mår illa och känns som jag ska spy vilken sekund som helst. 
 
I morgon fyller också Amanda år, så jag Hanna, Ella och Moa ska dra hem till henne vid 7 tiden, käka och sånt, har ingen present till henne men får ge det till henne i efterhand.. 
 
Nu ska jag kolla på En galen dag i new york, New york minute heter den annars.. Sen ska jag väl sova.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela