JAG ÄR BÄÄÄÄST

Tråååkigt

Publicerad 2012-10-20 12:27:26 i Min vardag

1. Hur gammal är du om fem år? 21-22

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? mig själv

3. Hur lång är du? 164cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? 127 Hours

5. Vem ringde du senast? ingen aning

6. Vem ringde dig senast? Pappa

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Vart är du?

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Båda

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? 1 dag sen

11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du i dag? 10

13. Vilken är din favoritjulsång? Tänd ett ljus, helt klart!

14. Vilken är din favoritplats? Min säng

15. Vilken plats föredrar du minst? Kyrkogården

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I england :)

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Trodde alltid att det var monster under sängen

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? ingen aning

19. Hur stor är din säng? 1 o 20 skulle jag tro

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4-5

23. Hur många landskap har du bott i? Ett

24. Vilka städer har du bott i? Stockholm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor

26. Är du social? Ibland, ibland inte!

27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry´s

28. Vilken är din favoritefterrätt? Ingen aning

29. Tycker du om kinamat? Jorå!

30. Tycker du om kaffe? Om jag gör

31. Vad dricker du till frukost? Te eller kaffe

32. Sover du på någon särskild sida? Sover alltid längst in mot väggen på höger sida!

33. Kan du spela poker? Klart

34. Tycker du om att mysa/kela? Varierar!

35. Är du en beroendemänniska? Njaaaa

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja

37. Vill du ha barn? Jaa!

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet!!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat och ikläder

42. Äger du dyrbara smycken? Japp

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? X-factor och jersey shore

44. Kan du rulla med tungan?Nej

45. Vem är den roligaste människan du känner? Zandra och Zarita helt klart!

46. Sover du med gosedjur? Nej

47. Vad har du för ringsignal? Ingen aning

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Japp

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En röd fotölj HAH

50. Flirtar du mycket? Nej

51. Kan du byta olja på bilen? Nej

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej

53. Vilken var den senaste boken du läste? Hatar böcker, men läste pojken som kallades det.

54. Läser du dagstidningen? Näää

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Nej

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Don't remember

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Kommer ej ihåg

59. När var du i kyrkan senast? jätte länge sen

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Maria

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? campat 1gång i mitt liv tror jag. och de var med pappa

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Philip

63. Vd lyssnar du på just nu? Ingenting

64. Har du varit med i tidningen? Ja faktiskt

65. Vad är det konstigaste du ätit? Hummersoppa .usch

66. Vem såg dig naken senast?

67. Vad är det för färg på din tandborste? Rosa

68. Hur imponerar man på dig? Köper saker till mig

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? My

70. Har du någon piercing? Öronen

71. Din största vinst?

72. Civilstånd?

1. Hur gammal är du om fem år? 23

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mathias

3. Hur lång är du? 178 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Kollar sällan på film

5. Vem ringde du senast? Micha

6. Vem ringde dig senast? Micha

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Japp skriva på facebook ist eller? <3

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Olika, mest sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? Några timmar sen

11. Vilken ögonfärg har du? Grön/brun

12. När vaknade du i dag? Runt 4

13. Vilken är din favoritjulsång? Tänd ett ljus, helt klart!

14. Vilken är din favoritplats? Min säng

15. Vilken plats föredrar du minst? Kyrkogården

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I en egen lägenhet med Matte

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Trodde alltid att det var monster under sängen

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Mathias slog huvudet i bilen

19. Hur stor är din säng? 1 o 20 skulle jag tro

20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4

23. Hur många landskap har du bott i? Ett

24. Vilka städer har du bott i? Stockholm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor

26. Är du social? Ibland, ibland inte!

27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry´s och chokladglass yuuum

28. Vilken är din favoritefterrätt? Ingen aning

29. Tycker du om kinamat? Jorå!

30. Tycker du om kaffe? Äe usch!

31. Vad dricker du till frukost? Juice, när jag orkar

32. Sover du på någon särskild sida? Sover alltid längst in mot väggen på höger sida!

33. Kan du spela poker? Klart

34. Tycker du om att mysa/kela? Varierar!

35. Är du en beroendemänniska? Njaaaa

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja

37. Vill du ha barn? Jaa!

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet!!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat HEHE

42. Äger du dyrbara smycken? Japp

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Ensam mamma söker, bästa!

44. Kan du rulla med tungan? Svårt med min piercing

45. Vem är den roligaste människan du känner? Micha har sina stunder, och Matte

46. Sover du med gosedjur? Räknas Mathias?

47. Vad har du för ringsignal? Gamla vanliga iphone signalen

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Japp

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En godispåse *fetto*

50. Flirtar du mycket? Bara med Matte

51. Kan du byta olja på bilen? Aa för att jag har en bil.. Om någon visar hur man gör så vet jag

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Varje dag

53. Vilken var den senaste boken du läste? Böcker är det värsta jag vet

54. Läser du dagstidningen? Näää

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Varje dag

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Don't remember

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Kommer ej ihåg

59. När var du i kyrkan senast? En väns begravning...

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Ingen, idioter hela bunten

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Aldrig campat och kommer aldrig att göra

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Mathias!

63. Vd lyssnar du på just nu? Ingenting

64. Har du varit med i tidningen? Har jag säkert

65. Vad är det konstigaste du ätit? Äter inget konstigt

66. Vem såg dig naken senast? Matte

67. Vad är det för färg på din tandborste? Rosa

68. Hur imponerar man på dig? Köper saker till mig

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mathias och Micha

70. Har du någon piercing? Öronen, tungan och naveln

71. Din största vinst? Min kärlek Mathias <3

72. Civilstånd? Singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook och blogg.se

74. Är du fåfäng? Nej

75. Ångrar du någonting du gjort? Finns mycket

76. Hur gammal är din pappa? 48 kanske,ingen naing hahha

77. Vilket är ditt drömjobb? Något jobb man tjänar bra på

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Nä!

79. Vad har du haft för husdjur? Alla möjliga

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Nej,för då är det antagligen en mening bakom det faktum att mina läsare inte vet detta.

81. Svär du ofta? För ofta!

82. Sverige när det är som bäst? Sommaren! Bada med sina vänner

83. Kan du åka slalom? Nej, vill inte testa heller. Vill ha kvar mina ben i kroppen

84. Vad har du ätit i dag? frukost, men snart blir de sushi

85. Vad har du för utbildning? Går på gymnasiet

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?  ingen aning

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Näsan

88. Vilken är din bästa egenskap? Kan vara riktigt snäll ibland!

89. Vilken är din sämsta egenskap? Har attityd

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Inga

91. Saknar du något? Mina kompisar. familj osv haha

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Bryr mig mindre och mindre om det

93. Vad gör dig ledsen? När någon som står nära mig inte mår bra

94. Vad gör dig glad? Roliga saker! Näheee

95. Har du varit gift eller förlovad? nej

96. Vad ska du göra i helgen? Tråka!

97. Vad är det knasigaste du gjort? Gjort mycket knasigt

98. Vad har du för laster? Vafan är laster? Haha

99. Vem är din förebild? Min mamma!

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Ha tråkigt

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook

74. Är du fåfäng? Nej

75. Ångrar du någonting du gjort? Finns mycket

76. Hur gammal är din pappa? 59, snart pansionär fan!

77. Vilket är ditt drömjobb? Något jobb man kan sova hela dagarna

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Nä!

79. Vad har du haft för husdjur? Marsvin, kaniner, hund

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Nej,för då är det antagligen en mening bakom det faktum att mina läsare inte vet detta.

81. Svär du ofta? För ofta!

82. Sverige när det är som bäst? Sommaren! Bada med sina vänner

83. Kan du åka slalom? Nej, vill inte testa heller. Vill ha kvar mina ben i kroppen

84. Vad har du ätit i dag? Tacos och någon pasta

85. Vad har du för utbildning? Går på gymnasiet

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Tuttar hehe

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Mina ögon

88. Vilken är din bästa egenskap? Kan vara riktigt snäll ibland!

89. Vilken är din sämsta egenskap? Har attityd

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Inga

91. Saknar du något? Min pojkvän..

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Bryr mig mindre och mindre om det

93. Vad gör dig ledsen? När någon som står nära mig inte mår bra

94. Vad gör dig glad? Roliga saker! Näheee

95. Har du varit gift eller förlovad? Aa gifte mig idag

96. Vad ska du göra i helgen? Kröka sönder

97. Vad är det knasigaste du gjort? Kastat en spade i nyllet på min syster kanske? Enda jag kommer ihåg

98. Vad har du för laster? Vafan är laster? Haha

99. Vem är din förebild? Min mamma!

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Ha tråkigt

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela