JAG ÄR BÄÄÄÄST

Mattematik

Publicerad 2012-10-02 11:00:00 i Min vardag

Har matte nu, har precis haft rast i 20 minuter, så ska väl jobba i min bok nu på matten, har börjat gilla matte mer och mer faktiskt det är väl pågrund av att lärarna är mycket snällare och duktigare än vad dom var i grundskolan.. Vilket faktiskt är bättre, och då vill man ju nå upp till sina mål att klara matten.. Eller så känner iallafall jag, Har matte i 45minuter typ, efter det har jag lunch, och sen naturkunskap.. Kanske lång dag idag, men de kommer väl upp ett inlägg snart igen, vi får se hur det blir med det. Ska iaf jobba vidare i matten, så vi hörs väll senare någon gång under dagen. Kyss
random google bild 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela