JAG ÄR BÄÄÄÄST

mat+ efterätt

Publicerad 2012-10-14 22:55:00 i Min vardag

tjenare, idag gjorde philip slut med mig på våran 1månaders dag. , är inte alls ledsen, känns faktiskt ganska skönt att vara singel, men skulle inte banga på pojkvän nu heller.. Varit med amanda ella och moa idag, sovde hos amanda igårnatt.. Vi drog till märsta idag så fick philip ta det facetoface.. känns skönare, eftersom de bara är töntar som gör slut på sms..

Nu sitter jag framför datorn, sitter och käkar mat, någon kött med potatis och sås. efter det blir de efterätt.. Keso med bär muums.. Efter maten och efterätten ska jag kolla på en film.. Piranha 3D.. Den är faktiskt sjukt bra, så tipsar er den filmen.. eller iaf piranha 3DD eller vad den nu heter för de är den enda filmen jag faktiskt sätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela