JAG ÄR BÄÄÄÄST

Lyckad dag

Publicerad 2012-10-03 22:27:56 i Min vardag

Tjena tjena, sitter och käkar kyckling inlindat i bacon med pommes och ett stort glas mjölk. de här är typ första gången jag sitter och käkar middag hemma på kanske 2-3 dagar.. Annars har maten hemma inte varit så speciellt god och gillar inte när man sitter och värmer upp maten, alltså mikromat..
 
Har varit med min pojkvän ett tag, drog dit vid 5 och stannade till kanske 8.. Sen tog jag tåget från märsta till väsby och träffade amanda.. Hennes mamma och hon hämtade mig vid stationen så jag fick skjuts till smedby.. Sen har jag och amanda varit vid dagiset tillsammans med hanna och pratat ut lite.. Känns som båda två behövde någon att prata med. Kom precis hem kanske, och sitter vid datan just nu.
 
Imorn har jag sista skoldagen sen slutar jag, vilket innebär att direkt efter skolan ska jag zarre, zandra och sulle fixa dricka sen efter det ska vi dra hem till mig typ och fixa oss osv, sen dra till festen tillsammans. Alltså insparksfesten som skolan fixat iordning.. Det ligger i jakobsberg mc klubb så vet inte hur jag kommer dit ;). Men det lär väl lösa sig eller något sånt.
 
Skönt att det är sista dagen för skolan den här veckan.. Då kan man ju dricka kanske hur mycket man vill och inte behöva tänka på att det faktiskt är en skoldag på fredag också.. Menmen har babblat bort hela min tid nu och ska fortsätta äta sen kolla på tv, ta en cigg och sova.. Är sjukt trött som vanligt och vet inte vad det är för fel på mig, meeeen w/e. Pusshej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela