JAG ÄR BÄÄÄÄST

Gallerian, Stan

Publicerad 2012-10-20 17:51:32 i Min vardag

Tjenare, drog till stan idag vid 2, med vem är hemliigt :). Så  gick vi runt i affärer, hittade faktiskt en skitsnygg kjol på BikBok för 100 kronor, inte så farligt alls, och den kostade ju faktiskt 249:- innan. Sista kjolen och den fanns i min storlek.. Kan visa bild på de sen, sen köpte jag 2 packet med doftpinnar till mamma.. :) och sen en stor Caffe frappe.. Fick väll lägga till 180 kronor, inte så farligt alls.. Kom precis hem, väntar på att maten ska bli klar, så ska jag äta, kolla lite på tv sen ta en dusch.. Fyfan vad skönt. Ska sova tidigt idag men inte lika tidigt som igår. Gick ju och la mig 18.45 HAHA.. Jävla tönt jag är.. Menmen skriver väl imorn eller något sånt, får se om jag gör tidinställda inlägg dom 2 senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela