JAG ÄR BÄÄÄÄST

Tycker synd om pappa

Publicerad 2012-11-19 21:43:20 i Min vardag

Han gick ner för att beställa en medium familjepizza så att mia och pappa skulle äta och en grekisksallad till mig (tål inte pizza), sen när han skulle hämta pizzan och salladen så hade pizza gubbarna missuppfattat han så dom trodde han skulle betala 300 för pizzan med oxfilé och sånt på, men han sa att han bara betalar 200 annars skulle dom behöva slänga pizzan om han inte köpte den, så han fick den för 200. Sen kom han upp och frågade mia om hon skulle ha en bit men hon sa att hon inte var sugen på en pizza. Så jag och pappa satt i köket, tyckte så synd om han för att han skulle äta hela pizzan själv så hjälpte han att äta lite, sen ställde vi in resten på tallrikar i kylen för att den annars inte skulle få plats. Sen gick han och la sig..
 
Tänk er själva er förälder går och köper en familje pizza för att dom tror att deras brud ska äta också, sen blir det att det inte blir av och han betalat 200 kr för pizza och sen en sallad till dig, och du egentligen inte tål pizza. Men blir tvungna att äta ändå för att vara snäll mot förälden.. Gjort ett misstag men det gjorde jag för att vara snäll.. Jag är ju glutenallergisk och det är inte bra för mig att få i mig gluten. Sök på "glutenintollerant" så får ni reda på mer..
 
Var väll det jag hade att säga, nu sitter jag och äter min sallad och kollar på baksmällan på 9an.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela