JAG ÄR BÄÄÄÄST

Lucky House, kinarestuarang

Publicerad 2012-11-13 19:59:33 i Min vardag

Sa ju tidigare idag att min storesyster fyller 20, de firade jag och pappa med henne på en kinarestaurang i märsta, de va jätte trevligt, och jätte god mat fanns där, åt 10 bitar lax sushi, och blev faktiskt ganska mätt på det, till efterätt åt jag en friterad banan med vanlig glass, så sjukt gott. Nu är jag både mätt och trött.. Ska snart sätta på postkod 3212 värdens bästa serie eller vad man nu ska kalla det som går på svt. Först ska jag se klart på awkward. 
 
Kom precis hem för en liten stund sen, och är helt forever alone, mamma, kevin och hanna är på en valpkurs eller vad det nu var med lilla kharma. dom kommer väl hem om 1 timma eller något sånt, så ska ägna mig åt lite serier.. 
 
Skoldagen var helt okey, började med att jag hade naturbruk med eva, vi fick kolla på film om djur som tar över deras liv, typ folk som hade massor av råttor i sitt hem, papegojor, hundar, grisar osv.. Förstår inte hur man orkar med så mycket djur, men tycker själv att de är najs med hundar eftersom hunden är människans bästa vän, så klagar inte på det. Har ju haft ett antal hundar själv, men nu har jag ju kharma.
 
Efter svenskan hade jag matte, vilket inte var så roligt, hade ett litet prov som faktiskt gick bra. Hade lunch efter det i en timma, grottan (skolans ungdoms"gård" var stängt pågrund av "sjukdom" så fick vara ute hela rasten.. annars brukar vi tjejer alltid dra ner dit och kolla tv, spela guitar hero osv. finns ju faktiskt mycket roligt man kan göra där, och det finns en liten cafeteria man kan köpa gottgott..
 
Efter det hade vi svenska med jukka, som var helt okey, svarade på lite frågor osv.. Och sist hade vi naturkunskap med matilda, sovde halva lektionen när vi kollade på en film.. 
 
Imorn och i övermorn har jag halvdag pågrund av utvecklings samtal, vilket är ganska najs men ändå inte eftersom jag hatar utvecklings samtal.. men de är ändå najs för jag har halvdaaag. 
 

Här under kommer lite blandade bilder, Vissa är google bilder på den mat som jag åt, andra är bilder jag tagit för ganska länge sen.. Och 1-2 bilder på pappa och nina när Nina tog studenten.. 
 
Njut av bilderna på maten.. För det var verkligen sjuuukt gott.. 
Dedär åt jag på restaurangen (google bild)
 
Nina och hennes pojkvän Rille, när hon precis tagit studenten
Pappa och Nina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela