JAG ÄR BÄÄÄÄST

hemmakväll

Publicerad 2012-11-03 21:01:00 i Min vardag

ÅH BLIR SÅ LÄSS PÅ BLOGG.SE, DE ÄR NOG 65789430 GÅNGEN JAG SKRIVER DET HÄR INLÄGGET, MEN ALLTING FÖRSVINNER NÄR JAG SKA BACKA. Iaf
 
Idag blev de en hemma kväll med familjen, eftersom jag inte orkat dra ut idag, har kollat på massor av filmer dom här under,eller massor och massor? 3 filmer, men en av filmerna var 3 timmar lång.
 
sen har jag ätit massor också, ätit 5-6 gånger, brukar bara äta 2 gånger om dagen annars. Men nejnej inte idag, ska se på en till film alldeles strax, men frågan är vilken? har typ sätta alla filmer som går att se.. Blir väll fucking åmål eller tretton, skööna filmer dedär. Hörs väl imorn eller något sånt? puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela