JAG ÄR BÄÄÄÄST

Världens godaste frukost

Publicerad 2012-05-28 13:45:59 i Min vardag

I fredags morse, eller runt 11 gjorde min lillesyster hanna en väldigt god frukost, tyvär kan jag inte säga den eftersom de var hon som kom på de alldelles själv.
Sen gjorde min syster milkshake till mig med jordgubb hon hade hemligt resept i som ni tyvär inte kommer få reda på, själv tycker jag att min syster är sjukt duktig på att göra maträtter, hon kommer även på egna resept som är sjuktgoda, hade hon öppnat resturang hade jag lätt gått och ätit där varjedag!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-05-28 16:07:40

Allt bra med dig idag?:)

Svar: ja, självdå? :D ha en bra fortsatt kväll
aldrigannie.blogg.se

Postat av: Vilma

Publicerad 2012-05-28 16:10:14

Sv: Tittar på tv, har din dag varit bra? :)

Svar: jadå, den har varit helt okey, skola som vanligt, vad händer ikväll?
aldrigannie.blogg.se

Postat av: Jonna

Publicerad 2012-05-28 16:32:40

okej :)

Idag har jag städat och solat. Sen ikväll ska jag mest ta det lugnt. Själv då?

Svar: ska väl kolla på någon film, eller något sånt. ha en bra dag
aldrigannie.blogg.se

Postat av: Emma ♥ Photo - Fashion - Friends

Publicerad 2012-05-28 16:45:42

Svar: Jag gör inte så mycket! Själv? :)

Svar: nej inget kom precis hem från skolan, vad ska du göra för kul idag då?
aldrigannie.blogg.se

Postat av: SemoniesOfSweden - Hårborstens bästavän

Publicerad 2012-05-28 17:22:56

Sv; Yes hon vann! :D

Svar: fin blogg, allt bra?
aldrigannie.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela