JAG ÄR BÄÄÄÄST

tjohoppsan

Publicerad 2012-05-25 16:45:29 i Min vardag

Kom hem för ett litet tag sen, idag vaknade jag halv 8 och åkte in till stan för att ta ut mina stygn, vi hade tid klockan 9.15 men fick gå in 10minuter tidigare, och de där tog typ 7 minuter så vi åkte hem efter de, så åkte vi förbi donken och köpte frukost därifrån, tog 2 hashbrown, en yoggi och 1 juice, sen blev jag skjutsad till pappa, när jag kom hem till han satt jag lite vid datan och bestämde mig sen för att sola lite eftersom de va så varmt och fint väder redan vid 10.30 så jag solade 1 timma och tog bussen klockan  12 till väsby och tåget mot sollentuna sen mötte jag linn, vi tog bussen mot danderydsjukus men gick av vid edsby nånting, 1-2 stationer efter  centrum så  träffade vi therese oh hennes 2 kompisar, ena hette maria, sen när dom skulle hem så bestämde vi oss för att dra ut..
Så vi gick runt lite, först till edsbyskola och sen till busshållsplatsen, sen tillbaks till edsbyskola så satt vi där och chilla, så vissla massa killar på mig, therese ochlinn haha. Sen gick vi in på ica och jag köpte dricka och godis så gick vi tillbaks och satt och snacka, sen drog therese iväg med sina föräldrar och handlade så vi åkte hem..

Vi ska typ träffa Therese vid 5-6 eller 7 då vi ska till "ringen" en ungdoms gård i edsberg.. Hihi, men skriver mer i kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela