JAG ÄR BÄÄÄÄST

Skolan

Publicerad 2012-05-16 10:53:08 i Min vardag

Hejsan!

Sitter i skolan nu, var tvungen att gå idag, och idag är de ju sista dagen för sen efter onsdagen har vi lov till måndag, så de är chill.. Har hälsovecka den här veckan, ska skriva om droger, cigg eller alkohol, har inte riktigt bestämt mig om vad jag ska skriva om, kanske alkohol men typ hela klassen skriver om  de, eller droger men finns inte mycket fakta om droger. Så har 2 pass med eget arbete (droger) sista passet är efter den här rasten, lektionen håller på i 40 minuter sen har jag lunch och efter de film, ska se disturbia på film lektionen, typpp världens bästa film.. efter de slutar jag, då jag ska träffa nicole ett tag lämna ehnnes ipod och dra till pappa, chilla lite osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela