JAG ÄR BÄÄÄÄST

Sjukhuset

Publicerad 2012-05-14 20:41:34 i Min vardag


Dagen började med att jag vaknade 09.40 för att få dricka en sista gång under dagen, efter de gick jag och la mig igen och vaknade 10.20, tog bort sminket eftersom jag aldrig gjorde de kvällen innan, satt på mig mjukiskläder och sen åkte vi till danderyd sjukhuset, hade tid 11.30 på tandvården, skulle dra ut en tand och lyfta fram tanden under, så blev nersövd med narkos. Låg i sjuksängen och fick sån där grej på fingret som mäter syre eller va det var. Sen fick jag syrgas som jag skulle andas in 10 gånger innan jag somnade, men somnade tidigare en så, blev yr i hela huvet och såg suddigt och vingligt med ögonen. Gasen luktade nagellack och nu kommer jag aldrig mer använda nagellack lite barnsligt? men ja? .

Vakade upp 14.30 och vi åkte från sjukhuset 15.00 ungefär, var där 11.30-15.00 och jag avskyr, verkligen avskyr sjukhus så läskigt med mamma döda folk, eller va de är, strutor osv osv. När jag vaknade hade jag jätte ont i huvet, halsen , munnen och kunde knappt gå, fick stöd av mamma. Sen innan vi kommit hem gick mamma in på affären och köpte blåbärssoppa, nyponsoppa och pigilin till mig. Somnade när jag kommit hem och vaknade 17.10, åt och tog min medlicin utskrivet av läkaren, så nu sitter jag här och äter kvälls fika, yogurt med  mussli, ska snart ta en glass och hälla upp ett glas med nyponsoppa.

Kommentarer

Postat av: CASSANDRA - SÄJLER LINNEN MED FINA TEXTER!

Publicerad 2012-05-14 23:15:39

hoppas du haft en bra dag söt:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela