JAG ÄR BÄÄÄÄST

Sängen

Publicerad 2012-05-02 23:44:08 i Min vardag

Hejsan just nu ligger jag i sängen, lyssnade på en låt som är länkad under de här inlägget, läskigt för allt de här stämmer in på mig och d, Iaf kollar på Djungelns drottningar på datan, tänkte lägga mig och sova klockan 12, om en halvtimma. så hinner iaf kolla en halvtimma till iaf.
gick ut med moa vid 4 tiden och har varit ute från de till klockan 22.00, varit med Moa, Amanda och Elin, elin fixade ny frisyr passar henne faktist, tycker synd om henne för alla skrattar åt henne. Sen när amanda och elin drog, drog jag och moa till centrum och köpte blåbärssoppa. Mums, vi ville ha de hela dagen och på kvällen fick vi den efterlänktade blåbärsoppan.
Men ska se djungelns drottningar nu, så vi hörs imorn , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela