JAG ÄR BÄÄÄÄST

Saker ni inte visste om mig

Publicerad 2012-05-19 23:21:04 i Min vardag

1. Jag har ett ärr på armen från när jag var liten och brände mig på kokande vatten.
2. Jag är gluten och laktos intollerans, vilket betyder att jag inte kan dricka mjölk och sånt, och måste äta t.ex special pasta och andra saker för glutenintolleransa.
3. Jag har alltid velat ha en storebror
4. Jag har bara sökt till 3 gymnasium, spånga är en av dom ^^
5. Jag är 164 cm lång, tycker jag är jätte lång men skulle vilja vara 158-160 cm
6. Jag har alltid velat ha bruna ögon, gröna eller isblåa skitfint!

Kommentarer

Postat av: CASSANDRA - SÄJLER LINNEN MED FINA TEXTER!

Publicerad 2012-05-20 00:59:27

hoppas du får en bra söndag :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela