JAG ÄR BÄÄÄÄST

Rast

Publicerad 2012-05-07 14:01:10 i Min vardag

TJOOO!

Sitter i skolan och har rast, fick ha en halvtimma längre rast än alla andra bara för jag gjorde nationella prov i matte,
gick helt okej bra, och trodde jag inte skulle klara av de, men vi får se hur de går och vad jag har för betyg. Börjar om 6 minuter, då jag har svenska och ska skriva lite i min berättelse, kan säga att varje gång jag har svenska sitter jag alltid vid facebook eller bloggen och bloggar som ni kanske märkt.. aa de har ni. Hihihi busig!

Efter skolan ska jag träffa my, hon hoppar på bussen vid infra sen ska vi dra till centrum och köpa nytt smink båda två, min foundation är slut och behöver verkligen en ny så de är najs att jag ska dit idag. Får se vad jag gör efter det, har inga planer alls. Kanske drar hem till my ett tag eller något sånt där,

ska se en film också. "This is england" heter den filmen, min kompis tipsa om den på lunchen och sa att hon hade kollat 5minuter av filmen och redan fastnat vid den, får se om den är så bra som hon verkligen säger att den är.

Handlingen: Den ska tydligen handla om någon 12 åring som är jätte uppkäftig mot sina lärare, eleverna på skolan mobbar honom, och en dag när han går hem kommer de fram en skinhead i tunneln fram till honom och frågar hur han mår, (hoppas ni vet vad skinhead är hahahha) sen börjar dom typ bli kompisar och killarna gör om honom till skinhead själv, han är 12 och strular med en 16 åring osv, hennes handling så klaga inte på mig om jag hade fel.

Meeen nu ska jag sluta och börja "jobba" så jag skriver mer senare ikväll om jag har något att dela till er läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela