JAG ÄR BÄÄÄÄST

Hos pappa

Publicerad 2012-05-05 15:09:48 i Min vardag

Sitter hos pappa nu och lyssnar på en sjukt duktig tjej som sjunger på youtube kan länka låten snart,
kom till pappa för kanske en halv timma sen och chillar galet, väntar på att jessica och elin ska komma så vi kan
röka vp, sen ska jag förbi affären ett tag och köpa lite frukt så jag kan äta de, ska även hämta någon cigg hos han och lite pengar, är fett röksugen och har inte rökt något alls idag, egentligen får man inte röka när man ska operara sig om 2 veckor, tycker de är dååligtt menmen. Skriver mer senare

Kommentarer

Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

Publicerad 2012-05-05 16:28:11

haha oj där är min typ kompis ;P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela