JAG ÄR BÄÄÄÄST

Godmorgish

Publicerad 2012-05-23 10:12:56 i Min vardag

Sitter i skolan och har svenska nu, precis haft engelska.. Hahaha måste berätta en sak som hände nu på rasten när jag satt ute och snackade med min lärare, så satt jag på en sån där bänk med bord och bänkar som sitter fast i bordet, sen kom en geting och såklart får jag panik av sånna så när jag ska resa mig och springa därifrån så ramlar jag baklänges istället och tappar balansen så nu har jag ont i båda armbågarna och rumpan lyckat eller?

Iaf slutar om 30 minuter sen har jag It-kunskap ska skriva om Audrina Lima, efter det har jag lunch i 1 timma och 10 minut.. Resten av dagen får ni klura ut själva


Btw ska träffa Sophie efter skolan, tror jag drar hem tidigare från skolan för jagg har ont i huvet och tog en treo för 15 minuter sen men de har inte hjälpt någonting,

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2012-05-23 10:29:35

tack :)

ja, allt är bra! själv också?

Svar: nej ingenting, kom precis hem från skolan. Ha en bra dag
aldrigannie.blogg.se

Postat av: CASSANDRA - SÄJLER LINNEN MED FINA TEXTER!

Publicerad 2012-05-23 15:50:40

hoppas du får en bra dag!:D

Postat av: ♣ Emma

Publicerad 2012-05-23 17:32:16

SV: Tack så mycket :D Bara bra! sj?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela