JAG ÄR BÄÄÄÄST

flempan

Publicerad 2012-05-17 01:34:18 i Min vardag

ville bara säga att jag drog ut och träffade nicole klockan 20.30, kvällen slutade inte på bäästa sättet, hände att jag och nicole drog till fleminsberg (flempan) fast jag hatar dedär ställlet, usch ska aldrig mer dit. så skulle vi ta tåget hem så att vi var hemma till 11, men tyvär så vart de inte så för jag var hemma klockan 1 istället, jag och nicole skulle ta 22.30 tåget så vi var hemma till 11, vi tog de inte för hon skulle träffa sin kille, sen vänta jag till 23.00 för jag trodde vi skulle ta de tåget, blev de av? nej väntade på henne ännu längre tid, och tillslut tog jag 23.00 tåget så var i väsby 00.15, och hon lovade mig att vi skulle ta tåget tillsammans hem och hon skulle ta samma buss som mig, men de blev ju tyvär inte av.. fick gå ute i regnet helt ensam typ halv 1 på natten, mina skor var full me 1 liter vatten i varje sko, och jag får egentligen inte vara ute, inte springa heller pga min operation, om de blöder är de inte bra, och de blöder nu.. så nu kommer de väl inte läka alls, kommer iaf ta de lungt resten av veckan fram till torsdag.
blir väll bäst så..
Så vet inte om jag kommer kunna lita på henne när de gäller att åka iväg..
men nu ska jag sova iaf.. Skriver mer sneare

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela