JAG ÄR BÄÄÄÄST

Cola är för coola

Publicerad 2012-05-15 18:48:05 i Min vardag

Hejsan, vaknade klockan 06.00 gick upp och fråga mamma omajg fick vara hemma från skolan, de fick jag. Gick och la mig igen, somnade, vaknade 10.30 över att moa ringer mig och frågar om jag har cigg, och jag får fortafarnde inte röka -.-, sen somnar jag inte om, kan inte. Går upp kollar fb och tv sen chillar jag, och nu har jag precis tryck i mig 2 pannkakor och 2 glassar, är fortfarande hungrig men de gör ont när jag äter. Stygnen skaver mot tandköttet så de gör ont, ska snart ta en burana som ska hjälpa mot värken. Sen ska jag upp snacka skype med någon och sen se på en film och föröska sova ett tag. ska till skolan imorn och har ingen aning om vad som kommer hända.

Men skriver nån dag bye..

Btw på fredag eller måndag ska jag ta bort stygnen kommer göra så jävla ont har jag en känsla över

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela