JAG ÄR BÄÄÄÄST

Ulrik Munther

Publicerad 2012-03-11 17:00:25 i Min vardag

hejsaaan, varit i täby C sen 1, kom hem kanske 3, skulle åkt till stan men orkade inte så det blev täby centrum.
När jag och anneli kom dit hade vi ingen aning om att det skulle vara massor av uppträdanden, molly sanden var där såg henne lite, sen någon random brud, dead by april och Ulrik Munther, han var sjuuukt snygg i real life omgg, jaag döör. Sen lyssna vi på hans låt, tog bilder osv. Efter det skulle dead by april komma men vi lyssnade aldrig på han. Vi gick till hollister istället där jag köpte en body lotion (stavning?) den luktade sjuuukt gott. Sen ett par örhängen från ur&penn :). Låten han sjöng finns här under om ni vill lyssna :)

Kommentarer

Postat av: Elina Månsson

Publicerad 2012-03-11 17:44:56

linnet längst ner till höger kostade ca. 480kr och det längst upp till väster kostade ca. 299kr .. Dom är från hollister :)

kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-11 20:29:26

ha en bra kväll :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela