JAG ÄR BÄÄÄÄST

sista passet

Publicerad 2012-03-12 13:58:00 i Min vardag

har precis ätit mellis, en macka, en banan och en risifrutti hihi, nu sitter jag på svenskan och bloggar, spelar ett spel på facebook och skriver en berättelse. Slutar om 30 minuter då tar jag 536 mot centrum byter till bussen mot sigma sen eftersom jag sover hos pappa denhär veckan, ska nog förbi mamma en snabb sväng, och hämta en tjocktröja och min skinnjacka eftersom att det är riktigt varmt ute nu, och jag orkar inte gå med jackan jag har nu i hela veckan. Såå aa. men nu ska jag fortsätta jobba vidare osv. Skriver när jag kommer hem.

asså omg kolla apan, ska köpa en sån när jag flyttat till usa (hihihi)

Kommentarer

Postat av: alexandra

Publicerad 2012-03-13 12:19:09

Vill du synas för min 1500 läsare? Då ska du delta i dagens blogg!



http://thisisalexandras.blogg.se/2012/march/2311.html#comment

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela