JAG ÄR BÄÄÄÄST

Kom precis hem nyss

Publicerad 2012-06-27 23:47:34 i Min vardag

Drog ut vid 18.00 så drog jag till centrum med moatoa, så träffa vi lilla amanda, sen så gick vi runt i centrum tills de stängde, köpte 2 kaffe innan de, starbucks kaffe, den där med kakao smak, godaste kaffet och jätte billigt också, iaf sen hade vi ingeting att göra så vi drog till moa och gick på toa, sen åkte vi till sollentuna chillade där osv, sen drog vi hem vid 9, hem till väsby, sen träffade vi rasmus på luffen och norsken, så chillade vi vid stationen vid ankorna, matade dom med bröd som vi fick av några randoms som var på besök från lund, sen hade vi nötkrig och kastade nötter på varandra.. Sen kom jag precis hem, vi gick från stationen jag och moa till smedby föratt vi inte orkade vänta på bussen i 10 minuter , och sen skulle vi behöva åka runt hela väsby i typ 30 minuter, så vi gick hem istället och lyssnarde på jacco- vår betong.. Sen vipps så var vi hemma wihöööö.. Menmen nu sitter jag vid facebook ska snart skriva mitt nationella prov i svenska, måste imponera på läraren, så antingen skriver jag den nu, och den blir skitdålig, eller så går jag upp 6.00 och frågar mamma om hjälpt lite, börjar ju ändå 14.00 imorn så då kan jag gå och lägga mig efter uppsattsen är klar. Höhööhöhö , menmen nu ska jag ta något att äta för jag är JÄTTE hungrig, mihihih. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela