JAG ÄR BÄÄÄÄST

haft sommarskola

Publicerad 2012-06-19 15:43:13 i Min vardag

Började 14.00 slutade 15.20 så kom precis hem´, vi fick typ läsa texter och sen översätta, lätt som fan men endå pinsamt att läsa högt för man är rädd att läsa fel, sen fick läxa tills på torsdag, vi ska typ skriva om våran lägenhet, hur många sovrum vi har osv. Tror jag ska skriva om pappas lägenhet, den e ju lixom as liten, och då behöver man inte skriva så mycket, så tror jag ska börja skriva redan nu så jag slipper tänka på att göra läxan imorn.. Så aa , byebye

Kommentarer

Postat av: CASSANDRA

Publicerad 2012-06-19 19:13:59

hoppas du får en bra kväll! :)

Svar: fin blogg
aldrigannie.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela