JAG ÄR BÄÄÄÄST

Godmorgon!

Publicerad 2012-06-28 07:30:25 i Min vardag

Tidigt jag är uppe då men vaknade faktiskt 06.40 så gick ner till mamma och frågade om hjälp till nationellaprov i svenska, ska lämna in de idag redan vid 14.00 eller efter min lektion vi får se, igår hade jag nationella prov också, del a och b, idag har jag nationella prov i engelska så vi får se hur de går, hööh... menmen tänkte gå och och lägga mig igen, inte för att jag är trött eller så utan för att dra ut på tiden, ska ju upp typ om 5 timmar, runt 12, och då har ju hanna fixat iordning frukost till mig som hon sa att hon skulle göra igår, hoppas de inte blir värsta festmåltiden med mycket frukost, skulle nöja mig med typ en skål med mussli och en kopp med te eller chailatte. Fick nyss min månads peng och 200 till helgen, så nu ska jag shoppa låsss, hahah nej men driver, ska typ kolla på gina om jag kan hitta några jeans, eller short osv. Ska ta och kolla på deras hemsida på nyheter, efter de ska jag ta en morgoncigg om ni ville veta, guud vad jag babblar på, hehe... Får se om jag går och lägger mig heller inte, isåfall säger jag godnatt nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela