JAG ÄR BÄÄÄÄST

varit ute

Publicerad 2012-07-16 22:51:04 i Min vardag

hejsan svejsan, sitter och kollar på barnkanalen oc inne på omegle med min syster, kom hem för kanske 30 minuter sen, hon fick vara med mig och mina vänner idag, först så var jag amanda och moa i centrum ett tag, moa köpte leggings, sen var jag med my ett tag också så prova vi kläder osv, sen va dom försmå så vi ifck inte av oss dom, sen drog jag till stan med moa och amanda, moa köpte kängor och cigg och jag och amanda donken. Sen åkte vi till väsby vid sextiden, sen drog vi hem och lämna albins laddare, sen åkte vi till centrum jag hanna amanda och moa och köpte kaffe gick runt och satt vid lastbils grejen vid coop. Sen börja de regna och vi drog hem, så nu gör vi som sagt ingenting..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela