JAG ÄR BÄÄÄÄST

Hos mamma

Publicerad 2012-07-08 20:19:18 i Min vardag

Varit ute med moa, de har både spöregnat, varit molnigt och kallt. men nu är jag hos mamma, de har slutat regna mende är fullt med vattenpölar liteöver allt så mina skor och strumpor är blöta. Idag har jaginte gjort så mycket, har umgåts med moa vi drog till cooop och köpte kaffe, standard. sen har vi ätit på burger king också, vi tog bussen men var tvungna påatt vänta på bussen i typ 30 minuter men de gjorde inget, bjöd moa på mat också, hon fick en cheeseburgare och själv så åt jag en glutenfri cheeseburgare, de va gott. sen tog vi bussen till smedby och nu sitter jag hos mamma och tänkte lägga in ett snabbt inlägg men de blev längre än bara så, bussen kommer om 1 timma osv så tar väl den. Menmen ska dra nu skriver väl mer senare, kanske hämtar mina linser ocså idag på coop, vi får se hur de blir med det. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela