JAG ÄR BÄÄÄÄST

Hemma igen

Publicerad 2012-07-23 23:18:37 i Min vardag

Hemma igen efter en lång helg, har säkert berättat de som hände i fredags om inte besökt då min kompis blogg där jag gästbloggat och skrivit vad som hänt i fredags. länken här. Min väns blogg tryck på länken och läs vad jag skrivit om ni vill veta! ; )
I lördags så sovde jag hemma och var med amanda har jag förmig, shit kommer inte ihåg ett skit.

Och i söndags så sovde jag hos rasmus och norsken tillsammans med moa, vi kollade på film hela natten och morgonen och somnade inte förens rasmus drog till jobbet, sen vakna vi när han kom hem runt 5, var uppe ett tag somna om osv så har de varit hela kvällen, kom iaf hem nu och är sjukt trött, men vet att jag inte kommer att kunna sova eftersom jag sovit hela dagen och kvällen. Ska iväg imorgon också till ödeshög med pappa och träffa mina kusiner, kommer sova där borta i en vecka ungefär, vi ska hitta på massor av skoj, på fredag kommer mamma hem från london också blir skönt att få träffa henne igen, hoppas hon köpt kläder till mig. Menmen ska göra varm oboy och sätta mig ute på balkongen och röka, sen ska jag starta om datan för den är gryyymt seeg.. Menmen hörs kanske någon dag i veckan om jag är tillgänglig till datan annars bloggar jag på pappas iphone. Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela