JAG ÄR BÄÄÄÄST

Rubrik saknas

Publicerad 2012-01-08 18:30:43 i Min vardag

Vaknade 2 idag, fixade mig var klar runt 4, drog mot centrum för att träffa en kompis. Vi satt vid dagiset och snackade lite sen vid halv 6 drog jag hem. Håller på att äta mat nu och läser bloggar, har nog ätit mat i en timma och är fortfarande inte klar, hahha vet är fett seg när jag sitter vid en data. Imorn ska jag ut med en kompis, vi ska typ dra till kista eller något sånt där vet inte riktigt än, men måste förbi kicks och gina, måste köpa kläder, lösnaglar och lösögonfransar. Och lite senare träffa en annan kompis. Men jag skriver nog senare för nu ska jag äta klart, sätta på en film osv. Bjuder på en bild från idag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela