JAG ÄR BÄÄÄÄST

HAMILTON

Publicerad 2012-01-15 20:57:45 i Min vardag

Var på bio idag tillsammans med Anneli, david och pontus, vi såg på Hamilton den var helt okej, bion började 15.40 och vi var i kista vid 15.00 så vi hann gå in på några affrärer innan bion började. Först gick vi till Gina, hitta ett par as snygga jeans jag måste köpa när jag får mina pengar, dom har dragkedjor längst ner och kosta runt 500 kroner tror jag. Sen hittade jag massor av linnen och toppar, gick till monki också, där hitta jag en jätte fin topp jag måste köpa och ett par mönstrade leggings. Efter bion åkte vi tillbaks till täby och åt middag. Jag åt kycklingklubba med potatisklyfftor och sallad. Åkte hem vid 7.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela