JAG ÄR BÄÄÄÄST

Trött

Publicerad 2012-02-06 17:56:43 i Min vardag

Tjenaree!

Sitter i soffan framför datan och tvn i min rosa mjukisdress och har precis duschat, har bara varit hemma idag, skulle ha gått ut med Sara, vi skulle ha åkt till centrum osv. menmen det blev inte så.

Den här helgen har varit lite sisådär, i fredags åkte jag till pappa efter skolan eftersom jag sovde hos han från tisdag till fredag, sen skjutsa han hem mig vid 7 och jag drog ut med en kompis tror jag.

I lördags så vad jag mest bara hemma, hade mensvärk och migrän, runt 7 gick jag och min familj över till ett par kompisar till mamma, vi fikade hos dom osv, var hemma runt 12 och kollade på film om någon jag vet inte vad.

I söndags så drog jag ut ett litet tag, har svaga minnen om vad som hände i söndags menmen. Här kommer någon bild på mig.

Kommentarer

Postat av: Malin Heed

Publicerad 2012-02-07 12:23:30

Dagens blogg är avklarad! Kolla om det var du som vann, annars, kommentera igen och försök med en ny chans! :D http://moooolin.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-2.html#comment , Lycka till! <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela