JAG ÄR BÄÄÄÄST

Don't worry, be happy

Publicerad 2012-02-06 19:22:22 i Min vardag

Just nu sitter jag i köket och  bloggar och gör varmchoklad, funderar på ifall jag ska göra maränger också, blev riktigt suger på det nu, såå aa. Fast man behöver bakplåtspapper vilket jagi nte har hemma men det kanske funkar endå, annars kan jag inte baka de och då får jag baka något annat istället, ska äta en skål med annanas bitar och dricka varm choklad snart såfort den är klar, hoppas det är något roligt på tv ikväll annars kanske jag bara sätter på någon bra film. Isåfall får ni komma med förslag på filmtips. Puss

Idag fyller Bob Marley år har jag för mig, Grattis Bob, ha de bra där uppe :)

Kommentarer

Postat av: Malin Heed

Publicerad 2012-02-06 19:52:21

Svar:

Grattis till honom! ;)

Dom lät väldigt goda! Dom får jag pröva någon gång! :)

Postat av: Agnes Eriksson

Publicerad 2012-02-07 07:08:33

True story :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela