JAG ÄR BÄÄÄÄST

seg dag

Publicerad 2012-08-14 23:11:00 i Min vardag

Dagen starta helt okej eftersom jag dygna och va helt hyperaktiv, eller va de heter, jag moa och albin drog till stan chillade där ett bra tag, sen kom amanda till stan då drog jag moa och amanda till ung08 och träffa på massor av folk, halva väsby var där.. Sen träffa jag kim och stefan haha, och mikaela sen lyssna vi på musik vid scenen med säkert 500+ andra personer, de va typ fullproppat, sen drog vi hem.. Kom hem nyss och nu känner jag mig jätte seg.. Ska sova snart ska bara se några avsnitt av andra avenyn sen blir de att sova tidigt eftersom hela mitt huvud snurrar, som om jag typ druckigt och de har jag ju liksom inte.. Menmen see yah bitches..

BTW imorn ska jag till ung08 igen men först ska jag följa med moa till stan hon ska köpa kläder och cigg osv, sen dra dit igeeen..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela