JAG ÄR BÄÄÄÄST

Påväg till pappa

Publicerad 2012-08-21 14:04:00 i Min vardag

Igår var jag med amanda vi skulle köpa pizza men närvi kommer fram är pizzerianstäng, så vi bestämmer att beställa pizza och de gick tydligen inte heller, båda två var sura så vi bestämde oss för att gå till burgerking och äta, de var iaf öppet, båda köpte en meny för 35kr, de ingick mellan cola, pommes och en cheeseburgare,så köpte jagen 5kr glass också, sen gick vi hem till mig, och amanda sovde över i smyg, min mamma fick inte reda på något höhö.

Idag vakna jag 10 över att amanda kom ini mitt sovrum och ba hanna har gjort frukost tillmig, jag ba vad gjorde hon? Hon ba
Mackom, fil, te och stekt ägg typ.. Jag ba de brukar hon göra till mig ckså.. Amanda gick hem typ halv 12, hon skulle till centrum och köpa kläder, så nuär jag forever alone, ska snart dra till bussen.. Eller den går om 10 minuter, annars får jag fan försöka hinna med 14.30 bussen men ska springa nu tror jag.. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela