JAG ÄR BÄÄÄÄST

Valde ut 3 frågor frågestunden

Publicerad 2012-04-03 21:00:00 i Min vardag

Anonym

Får du månadspeng? isåfall hur mycket?

välj en:
foki/kissie/kenza
ulrik munther/justin bieber
Choklad/lakri

Svar: Ja jag får månadspeng, jag får mellan 500-800

Foki/kissie/kenza: Foki ofc
Ulrik munther/justin bieber: Ulrik munther
Choklad/lakrits: Choklad
Elsa

Vilken fin blogg du har,

1. Hur gammal är du?
2. Vad brukar du göra på fridtiden och vilka umgås du med?
3. Var bor du?

Svar: åh tack så mycket,
1. 16
2. jag brukar vara med min familj, mina vänner. de skifftar, men oftast Sara eller Nicole.
3. Jag bor i upplands väsby, en förort till stockholm!


 


Isabella

Hur gammal är du?
Vilket år är du född?
Favorit färg?
Favorit mat?

Svaren:

1. Jag är 16
2. Född 1996-01-28
3. Har rätt så många favoritfärger, mintgrön, ljus rosa , ljusblå och svart.
4. Där har jag också ganska många favoriträtter, men mina absoluta favoriträtter är Sushi, Burgerking och tacos.

Hoppas ni blev nöjda på svaren ni fick. Dock var det inte många frågor, men de är ju lixom min första gång också. (hähä)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela