JAG ÄR BÄÄÄÄST

Sorry för dålig uppdatering

Publicerad 2012-04-26 16:07:40 i Min vardag

men har inte orkat blogga igår eller idag, igår fick jag sluta tidigare runt 12 för att jag skulle ta 12.50 bussen från skolan till stan, då fick jag varmoboy på mammas jobb! Sen åkte vi iväg ett tag i stan och pratade med en person, sen runt 15.30- 16.00 var jag i väsby då åkte jag till centrum och linn kom dit, vi var i centrum ett tag sen tog vi bussen mot station och mötte elin och josse, vi alla drog till stan, jag och linn följde med dom till stan och sen åkte till sollentuna efteråt sen var vi i sollentuna träffade linn's kompis rebecca lite snabbt och linn fick låna pengar till chips hehehe. Sen vid 18.00 åkte vi till väsby och träffade moa ett tag sen efter de åkte jag hem och chillade.

Idag vaknade jag 8 med världens huvudvärk så var hemma från skolan, gick och la mig halv 9 men kunde inte sova förens 9. Sen vaknade jag 12 låg kvar i sängen till 1 och duscha runt 1 efter de gick jag och la mig i sängen igen och somna, vaknade 15.00 fixade iordning varm oboy och åt majs hahaha. Ska snart dra hem till mamma, får skjuts av pappas jobbar kompis, när jag kommer hem ska jag säkert sova. Skriver mer senare idag eller imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela