JAG ÄR BÄÄÄÄST

Sjuk

Publicerad 2012-04-05 14:32:25 i Min vardag

Hejsan, varit hemma från skolan idag, blivit sjuk, tror de var linn som smittade mig igår när vi delade på en cigg,så imorn eller idag ska jag till läkaren och kolla om de är en vanlig förskylning eller om det är en influensa, för jag har ont i hela kroppen, huvudet, halsen, armarna,  benen och jag är hur lat som helst. Plus att jag inte orkar äta mat alls, har nog inte ätit mat sen måndags kanske. Kunde inte sova inatt knappt, vaknade upp 3 gånger kanske och behövde dricka vatten för jag kände mig så torr i munnen vilket jag fortfarande är, måste dricka vatten hela tiden annars känns de obehagligt. Men nu skajag kolla på efterlyst på datorn och så.

Kommentarer

Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

Publicerad 2012-04-05 14:40:45

sv; krya! samma här :(

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela