JAG ÄR BÄÄÄÄST

seg dag

Publicerad 2012-04-10 19:27:02 i Min vardag

Träffade aldrig nicole som jag kanske skrev att jag skulle göra, vad vet jag? hon fick inte gå ut och jag hade inte lust, har haft så fruktansvärt ont i huvet idag, så jag har bara legat hemma i sängen och kollat film, surfat på nätet osv, såg precis 2 olika filmer, först American Pie Beta House, sen Twilight Breaking Down, båda är superduper bra, längtar sååhär mycket på att dom ska släppa ut del 2 av twilight filmen, iaf. Ska ta en huvudvärks tablett, byta byxor och dra ner till affären med pappa och köpte lite frukost tills imorn och frukt! Ilovefruit youknow.

Kommentarer

Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

Publicerad 2012-04-10 23:32:59

hoppas du sover gott inatt! :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela