JAG ÄR BÄÄÄÄST

Lyxfällan

Publicerad 2012-04-09 13:52:43 i Min vardag

Tjaah hur mår ni? Själv mår jag helt okej, bara lite ont i huvet annars är det toppen. Ligger fortfarande kvar i sängen och kollar på lyxfällan nu, eftersom det inte finns något annat att kolla på. Ska snart lägga mig i ett varmt bad och ha ljus tända, efter det gå till affären med pappa, funderar på att köpa mashmellows så jag kan grilla dom lite, lie frukt, glass och godis, blev jätte sugen på milkshake..... Kanske redan skrivit det lite tidigare, kommer faktiskt inte ihåg... Dethär programmet slutar iallafall klockan två så tänkte hoppa in i duschen då... Aka tycker jag skrivit för mycket nu hehe hejdååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela