JAG ÄR BÄÄÄÄST

lite om mig

Publicerad 2012-04-08 15:00:00 i Min vardag

Ditt fullständiga namn? Annie Linn Jennifer Hammarström
Hur Lång är du?
1,64
Ögonfärg? Blå

Spelar du något instrument? Njeee ;)
Dina första tankar när du vaknar? Sova eller duscha

Vart befinner du dig just nu? Mitt rum :D

Biter du på naglarna? Jao :/
Vad har du för färg på din tröja? Grå
Har du några husdjur? Haft :)
Är du singel?
jorå
Vem är snyggasst? hehe det du ;P
Vad vill du ha just nu? En hundvalp (helt rottweiler eller fransk bulldog)
Rädd för? små kryp, kossor och getingar
McDonalds eller Burgerking? burgerking
Sjunger du? Njee, eller asså på musiken, men inte fritiden
Vad har du för skostorlek? 38

Vill du gifta dig? Jaoo

Kommer du överens med dina föräldrar? Jarrå, eller ibland inte
din hårfärg? brunett
Vad ska du göra i morgon? åka till pappa och träffa en kompis, Sova hos han oxåå :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela