JAG ÄR BÄÄÄÄST

Kom precis hem

Publicerad 2012-04-04 15:08:46 i Min vardag

Varit i skolan idag (som vanligt) imorn är det sista dagen sen har jag lov, känns skönt, men ska bort i helgen till mig "fosterfamilj" fredag till söndag, sen från söndag till torsdag ska jag vara hos pappa så de blir rätt så najst ändå. Men nu sitter jag och väntar på att sophie ska komma, hennes buss är här kvart över, så ska nog gå ut och prata med henne ett tag, kanske vara med henne också, vet faktist inte. Börjar bli riktigt hungrig också så ska förbi ica tror jag och köpa något att äta hähä. Men nu ska jag ladda ner någon film tror jag, så ni får ha de så bra medans.


Kommentarer

Postat av: CASSANDRA - tävling!

Publicerad 2012-04-04 15:29:53

sv; tack söt :) allt bra?

Postat av: Simona

Publicerad 2012-04-04 18:18:38

tjena! vad har du för dig i helgen då? :)

Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

Publicerad 2012-04-04 18:49:15

ha en bra kväll sötis :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela