JAG ÄR BÄÄÄÄST

Jersey Shore 5

Publicerad 2012-04-21 22:33:25 i Min vardag

Sitter och kollar på Jersey Shore, älskar de här pogrammet, medans jag kollar på de sitter jag ju självklart och äter något gott, blev fruktsallad och blåbärs soppa, har precis kollat på en film minns inte va den hette, åt choklad mousse då också, hehe. Sen har jag duschat lite snabbt och innan jag duschade åt jag mat, åt kyckling med någon fyllning i och ris, gottgott. Men nu ska jag kolla vidare, så kanske jag skriver mer senare. Puss :)!

Kommentarer

Postat av: CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!

Publicerad 2012-04-21 23:28:29

sv;tack :) hihi japp, thanks :D

Postat av: CASSANDRA

Publicerad 2012-04-22 01:45:57

hoppas du sover gott sötis :D

Postat av: iiiden

Publicerad 2012-04-22 12:18:08

bästa program som finns! vilken är favoriten?:D ja älskar vinny!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela