JAG ÄR BÄÄÄÄST

Fosterfamilj"

Publicerad 2012-04-07 17:32:48 i Min vardag

Hejsan haft fullt upp igår så kunde inte blogga nånting, iaf så kom jag hit runt 5 igår, så åt jag mat, åt nå kött eller va de va med potatisklyftor och sallad riktigt gott, sen på kvällen skulle vi se nån jesus film riktig dålig, tröttnade efter 10 minuter hehe. Så gick ner och kollade på let's dance, så va de någon kille som va med där som påminde mig om jesus haha. Sen gick jag och la mig 11 och somnade typ halv 12 sen när jag vakna dagen efter (idag) märkte jag att jag smsat i sömnen som jag alltid gör. Idag har jag varit vid St:eriksplan och fikat på något café, beställde en chailatte och den var jätte äcklig, dom hade använt te påse och de ska man inte man ska använda nån rinnande grej, betalade 40 kr för en äcklig dricka.. iaf ska snart äta om cirka 1 timma då ska vi äta påskmat. Sen ikväll ska jag duscha också, kolla niceville och sen sova. Ska hem imorn också soooft. Hem till pappa hihi.
Men nu börjar de här inlägget bli lite långt och tråkigt så jag skriver nog imorn när jag kommer hem om jag har tid. Puss

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2012-04-07 17:43:26

Hej hej! nu har jag igång dagens blogg igen! skulle bli jätte glad om just DU skulle va med! :D Kram!

Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

Publicerad 2012-04-07 21:19:59

ha en bra kväll!:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela