JAG ÄR BÄÄÄÄST

Chill dag

Publicerad 2012-04-17 22:37:08 i Min vardag

Hejsaaan, var i skolan idag (som vanligt) hade vanlig skoldag, så hade vi so första passet, skulle läsa om nå j*vla religionen vilket inte är intressant allst för jag bryr miginte direkt så mycket om detdär, så fuskade jag lite och frågade några i klassen om hjälp på frågorna, sen när vi precsi blev klara så skulle vi läsa ännu mer, så orkade inte, så jag läste upp massa konstiga namn i relligions boken och fick skrattattacker hela tiden, iaf sen hade vi no vi skulle se naturfilm sen blev jag så j*vla trött så jag låg och sov och snackade i sömnen hihi. Orkar inte berätta om alla pass vi hade, på lunch rasten så var jag först med ronja och hellene satt och chillade, pratade och sånt, så gick Moa och Erica ändå förbi så passade på att vara med dom, dem köpte ut energi dricka till mig föratt jag itne får gå in på affären hahaha, och ni vill inte veta varför, iaf har inte gjort något olagligt, när jag kom hem drog jag till pappa så chillade jag, satt vid datan och sådär, sen kom mamma och hämta mig för vi skulle till sjukhuset med mig, har haft ont i halsen i 2 heela veckor, men de var bara en vanlig förkylning, seen när jag kom hem träffa jag moa och vi satt ute till 1, och nu sittter jag och kollar på bigbrother hiihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela