JAG ÄR BÄÄÄÄST

min kväll

Publicerad 2011-09-07 21:55:39 i Min vardag

varit ute med sara, vi har varit lite överallt i väsby, först
tog vi bussen till centrum så hitta vi en cyckel fast vi tog aldrig den
för man kunde inte bromsa, sen gick vi till coop och jag köpte en festis,
sara köpte en läppsyl, sen drog vi tillbaka till cyckeln och tänkte ta den, så gick vi
mot coop och drog till kyrkvägen för att ta bussen mot sigma men vi hoppade
av vid smedgärshallen, sen när  vi skulle till fotbollsplan så vare nån volvo bil
som körde saktare och kolla på oss, de va typ ett gäng i bilen men antar
att de är några av ninas kompisar. sen gick vi till ica, sara köpte choklad.
och påväg till bussen så kom en bil och den typ öppnade
fönstet och skrek typ tjena brudar eller nått sånt där, sen gick vi till bussen
men den kom aldrig så vi va tvungna att gå hem,men
de gick ju lika bra ;). sen när vi var i smedby igen så satt vi på en park
och snackade, sen kom jag hem nyss.. sitter vid datan kollar på efterlyst och
snackade nyss med pontus
och ska snart titta på gammalt avsnitt av jersey shore, alltid lika roligt.
sen efteråt ska jag sova antar jag :), smsa med någon tills jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela