JAG ÄR BÄÄÄÄST

Musiiiiik

Publicerad 2011-11-18 13:13:30 i Min vardag

Har precis kollat på en film som handlar om apor, dom va jätte gulliga, själv så har jag och
ronja bestämt att vi ska adoptera 1 apa var. Min apa ska heta Tito och ronja har inte kommit
på namn än :). och eftersom man inte får ha apor som husdjur i sverige så ska vi bo i usa där man
får ha det. Iaf nu har jag musik och ska skriva om Bob Marley, slutar om 10 minuter. haha 10 minuterspass,
de kortaste passet jag har haft iaf.
När jag kommer hem ska jag packa sen ska jag åka bort kommer inte att skriva nånting i helgen men
skriver min helg på måndag igen pusshej.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-18 22:35:58

aaaw vilken söt!

Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Publicerad 2011-11-19 17:23:54

så söt apa! :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela