JAG ÄR BÄÄÄÄST

min dag igår

Publicerad 2011-11-12 18:10:31 i Min vardag

vaknade 8 och fixade mig till tjugo i sen gick jag till bussen och va i skolan 9, slutade 13.15 idag och
tog 545h hem, sen träffade jag Sara runt 4 och vi tog bussen halv 5, sen 537 till kista centrum, vi  var
nog vid kista klockan 5, sen gick vi runt i alla smycke affärer och letade efter en present till min syster
som fyller år imorn, men hittade tyvär inget måste förbi stan också för där sa vissa av mina kompisar att
det fanns present där man kunde köpa en sak till henne. iaf sen drog jag och sara till burger king och åt,
jag åt en cheeseburgare och mellan cola och hon någon meny, sen satte sig några ungdommar sig en bit bort från
oss och kollade skitmycket, sen drog vi och dom följde efter oss, så satte vi oss på en bänk, sen gick vi in i massa affärer, runt 8 åkte vi till väsby igen och skulle träffa 3 killar, vi missade tåget och var tvungen att vänta på nästa.
Sen gick vi ut på parongen och där stog tre killar och när vi gick förbi dom ropa dom massa saker. Sen kom tåget osv, När vi var i väsby igen tog vi bussen till smedby och sen bytte vi jackor, lämna väska och kamera, sen träffa vi dom vid ladan och var med dom ett tag. gick hem vid 11 och kolla på film sen somna jag.
sara på bilden och lite av mig, ser ut som jag har rött hår men nej de va blixten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela