JAG ÄR BÄÄÄÄST

Jag är hellre blind än att se dig med någon annan

Publicerad 2011-11-25 15:50:11 i Min vardag

Helluuu sweethearts!
hade bara 3 lektioner idag, eller egentligen 2 men om nutidskryss räknas som en lektion så
är det 3 lektioner idag. Kom hem runt halv 2 och kollade på tv, ska snart
sätta på en film men vet inte riktigt vilken än, får väl fråga någon kompis om dom vet
någon bra film, annars kollar jag väl på bring it on eller fjorton suger, båda är bra iaf.
Väntar på att få post hem från nelly så jag och nina kan åka och hämta mina skor,
ska typ också åkte och köpa nya skor med min mamma, vinterskor, de behövs verkligen.
Men nu ska jag lyssna klart på den här låten, sätta på en film eller ladda hem nått bra.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela