JAG ÄR BÄÄÄÄST

Firat min syster

Publicerad 2011-11-13 17:45:45 i Min vardag

Vaknade 1-2 eller något sånt där, sen ringde pappa mig ungefär halv 3 och frågade
om jag ville följa med till centrum och köpa present till Nina som fyllde 19 idag, så hänkade
jag och de blev ett present på 1500 kr, sen åkte vi och hämtade henne och åt på en restuarang
i märsta, en kista restuarang, åt sushi och pappa och nina något annat. Sen prata vi osv och
sen runt 5 åkte vi hem, skjutsade hem nina med pappa och pappa skjutsa hem mig.
BTW, GRATTIS NINA PÅ 19 ÅRSDAGEN ÅTERIGEN :D!

Kommentarer

Postat av: caroline

Publicerad 2011-11-13 21:14:15

sv; just nu pluggar ja tyvärr, själv?

Postat av: mini

Publicerad 2011-11-13 21:46:17

Okej, idag så blev jag tvingad att spendera lite tid i studion, men det var kul! Planer inför morgondagen, förutom att typ gå till skolan? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela